Dax att sova *gäsp* go´natt...



Då var torsdagen den 26 februari snart till ända. Imorgon är det fredag och mycket ska hända. Har blivit bjuden på frukost kl. 8.30 hos mamma och pappa, ska bli gott eftersom jag äter frukostarna för det mesta ensam i veckorna.

Fortsätta städningen måste jag också göra, handla mat ska vi göra när Jörgen kommer hem från jobbet.

Måste sedan kolla i garderoben vad jag ska ha på mig på lördag kväll, blir nog något i svart - trivs ju i det *L*. Upptill kanske det blir något i lila, vi får se...

Kl. 19.48 kommer Håkan med tåget till Vetlanda, då måste vi hämta honom där. Har inte bestämt ännu vad det blir på menyn imorgon kväll, nån som har nåt förslag hehe? Nej, nu kära läsare är jag trött och det är dax att inta viloläge. Snart ringer väckarklockan igen och morgontrötta barn som ska gå till skolan att ta hand om.....

Sov gott så ses vi snart igen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om