God natt

Denna tisdagen har inte varit som andra tisdagar. Den har inneburit värk i ländryggen efter gårdagens bärande och körande med skottkärran för att få in all ved innan höstens blöta dagar kommer för att stanna. Mycket hade vi redan fått in men det återstod några kubikmeter som låg i en stor hög samt en rad med fload under en pressening. Pappa och jag hjälptes åt att köra skottkärran medan mamma stod inne och floade veden. 

Det tog några timmar sedan var vi klara. Då stekte jag plättor till oss och lite kaffe till det. 

Då kände jag inget av i ryggen men idag när jag vaknade....uj uj uj så ont jag hade, jag kom knappt ur sängen. Några värktabletter senare var jag på jobbet och  satte igång att kontera fakturor. 

Fler tabletter intogs vid lunch och efter det så blev jag både yr och otroligt trött. Var nära att somna vid skrivbordet flera gånger. Usch!

Nu sänder jag pussar och kramar från mig... 
❤️ GOD NATT ❤️ SOV GOTT ❤️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om