Har inte orkat...

...att skriva något inlägg. Jag har legat nerklubbad under täcket med en rejäl huvudvärk sen i måndags. I torsdags fick jag tid hos doktorn, som konstaterade att jag hade migrän och var väldigt stel i nacke och rygg. Han sa jag skulle säga åt gubben min att få massage, så nu hoppas jag gubben gör som doktorn säger ;)

Lilltjejen har varit på skolans egna "sommarskola" som de säger. Alla barnen får anmäla sig om de vill vara med på Holsbyskolans sommarskola vecka 27. Lärare och övrig personal ställer upp ideelt och alla barnen uppskattar verkligen allt skoj de får göra under veckan. På torsdagskvällen även det även övernattning på skolan...som avslutas med att vi föräldrar var bjudna på en rundvandring på skolan där alla barn fick visa upp vad de gjort. Efteråt fick vi gott fika innan vi åkte hem med en mycket trött tjej.



På det övre fotot har hon gjort en hand i stålställning och gips som hon sen målade brun och döpte till så fyndigt som "Handgjord choklad". Sen gjorde hon en skål av gips och en boll av gips (uppblåst ballong som grund)...är så stolt över vår lilla kreativa tjej...

På nedersta fotot ser ni en blomma skapad av cd-fodral, papp och piprensare med mera. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om