Trevlig dag med besök i två av Erikshjälpens Second Hand butiker



Igår var jag och två av mina arbetskamrater
 från kontoret på resa för att besöka två av Erikshjälpens Second Hand butiker. Vi mötte upp chefen vid nya kontoret i Huskvarna, där han visade oss runt och man såg snabbt att det kommer bli så fräscht och fint.

Vi åkte till den nya Jönköpingsbutiken där vi möttes i godsmottagningen av butikschefen Mats. Han guidade oss runt i och bakom den jättestora och fina butiken men först bjöd han oss på gigantiskt stora och goda frukostsmörgåsar och kaffe/The.

Vi fortsatte till Habobutiken, där Mia mötte upp med ett glatt leende. Hon visade runt i butiken och jag hittade saker som jag själv ville köpa - men butiken var ju tyvärr stängd. 



Här ser ni två av sakerna jag ville köpa 😊.

Vi avslutade dagen med ett möte innan vi åkte hemåt igen, jag var nöjd men trött när jag summerade dagen❤️.

Kommentarer

  1. Åh,så vackra lamor ♡ ...
    Synd att det var stängt /Kram fina du!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om