Härligt väder

Vi har nu fått in en försmak av sommaren när det gäller värmen och solen. Att kunna åka till jobbet halv sju med bara en tunn kofta och 3/4-dels byxor gör ju att det är än roligare att gå till jobbet *L*. Jag åker upp med Madde varje morgon innan jag fortsätter in till jobbet i Vetlanda. Jag har ju flextid så jag stressar inte utan kör, parkerar bilen och går de 100-tals metrarna till kontoret. Klockan är då ca kvart över sju och några kollegor har redan anlänt till sina kontorsrum. Jag tänder lampan, loggar in på datorn och en ny arbetsdag har precis startat.....Oh vad jag älskar mitt jobb!

Idag fick jag också reda på att jag fått förlängd anställningstid - jätteglad! En fast tjänst är ute både på intranätet och på ams.se, jag har sökt denna tjänst och imorgon är sista ansökningsdagen. En oviss tid att gå och vänta på om jag kommer till intervju osv. Många hade redan sökt tjänsten. Men jag känner att med mitt CV och mitt personliga brev - är jag outstanding ;) I will I will have this job.....please please ;)

Efter att ätit middagen ute på vår inglasade altan tillsammans med mamma och pappa har jag sett några tv-program och är strax färdig med detta blogginlägg. Ska svänga förbi DBD och se om någon velat mig något hihi....
Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om