Dax för trädgårdsarbete

Mina vänner.....hade ni en bra lördag? Jag och älsklingen åt frukost efter en liten sovmorron. Efter frukosten var det ingen återvändo, det var dax att gå ut i trädgården och börja arbeta. Gräsklipparen tog han hand om och jag tog mig an trädgårdslanden och ogräset. Micke och Åsa kom och gjorde oss sällskap sen fikade vi lite ute på altanen i det otroligt kvava vädret. Torkade gjorde däremot all tvätt som hängde ute på torkvindan så ikväll blir det att krypa ner i rena fina lakan hihi...mys!

Philip och Vickan kom också, de skulle hjälpa till med att floa in all veden som ligger utomhus, men det blev inte så eftersom de skulle träffa en kompis och gå på bio i Nässjö. Jaja...vi får väl försöka själva att få in veden...

När klockan var 19.00 var vi alla trötta, svettiga så vi tog och duschade sen åkte vi till Eksjö Camping för att äta lite gott ihop med mamma och pappa. Där hade det regnat innan på dagen så luften var mycket skönare där än i Holsbybrunn. Vi åt och småpratade sen åkte vi hemåt. Vi mellanlandade på Mc Donalds och köpte varsin McFlurry som vi tog med oss i bilen, körde ner och parkerade mitt i centrum och kollade på citylivet en lördagkväll :) Det var mycket folk på hotellet och runt om ute på gatorna....




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om