Så mycket bättre...


Ikväll så börjar "Så mycket bättre" och det ser jag fram emot. Jag har sett repriserna av förra årets program och nu är jag jättenyfiken på årets program och dess medverkande personer. En av dem, Lena Philipsson vet jag lite mer om än de andra. Hon och jag gick på gymnasiet ihop, hon på fyra års teknisk utbildning och jag inom ekonomi.

Det ska bli skoj att följa alla personer under dessa program. Jag fick upp ögonen på September i förra omgången och vem fångar mitt intresse ikväll? Vi får se hur det blir med den saken...

S%C3%A5%20mycket%20b%C3%A4ttre%20trailer

Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag in till Maxi och handla lite inför kvällen, då kommer min familj och mor och far till oss och gratulerar mig....jag har ju fyllt år.

Frågan är bara, vad ska jag bjuda dem på ikväll.....jag har fått hjärnsläpp :(

Puss & Kram från

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om