Vintertid


Nu är det dags att vrida TILLBAKA klockan en timma - det är dags för VINTERTID.

Ikväll har jag haft mina barn och deras flickvän/pojkvän samt mina älskade föräldrar på besök. Vi har ätit tacobuffé och haft det riktigt trevligt. Jag fick två tvättmedelshinkar i svart och vitt *så fina - tack* och så fick jag en crosswalker-maskin *ojojoj*. Nu blir det till att motionera framför TV-n om kvällarna hihi...
Bilder kommer på dessa saker i ett senare inlägg.

Nu ska jag lägga mig för imorgon tidigt (klockan halv fem) så ska vi (Mamma, Pappa, Maddi, Vickan och jag) åka till Gekås i Ullared. Det ska bli trevligt hoppas jag, det är ju lönehelg men vi testar att åka dit en söndag med förhoppningen att det inte är vrålmycket folk där. Vi får se imorgon!

Rapport därifrån kommer......

Kram & Puss från

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om