Fredagsmysigt

Hej!

Ett kort inlägg innan jag somnar. Fredagen på jobbet gick ganska fort idag, många hade ledigt så det var en mindre skara som satt runt borden vid fikarasterna...

Min friskvårdstimma tog jag ut mellan 15 och 16 och jag fick den motionen genom att jaga runt i några butiker i stan hehe...

Jag hade planerat att ta tag i köket och städa det när jag kom hem och hade tänt i pannan. Men jag blev glatt överraskad, mannen i huset hade städat och gjort så fint i köket ;) Samtidigt som jag kom hem så kom mamma och pappa till oss, så vi fikade en stund sedan åkte de vidare hem till sig.

Klockan 20 var det IDOL 2011 och finalen som gällde. Det stod mellan Amanda och Robin. Min favorit var Amanda.

H%C3%A4r%20%C3%A4r%20Amandas%20Idolresa

Strax innan 23 så fick vi veta att det var Amanda som tog hem segern i Idol 2011 GRATTIS GRATTIS säger jag till henne.


Puss och Kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om