Trist torsdag

Hej mina bloggläsare!

Hur har ni det vänner? Jag har det trist här hemma eftersom både jag och Madde känner oss krassliga. Febern och halsont är inget vidare men imorgon måste jag försöka gå till jobbet eftersom vi har ett viktigt möte under dagen.

Det ju fredag imorgon och det innebär ju att bilen rullar mot Halmstad. Kärran är då fylld med kylskåp, bänkskiva, spis/ugn och alla hushållsgrejer vi har ska ha ute i förtältet. Det känns skönt att Vickan och Philip är med denna helgen och hjälper till nu när jag inte känner att jag har ork att hjälpa till.


Puss och Kram

Kommentarer

  1. Usch inget kul och vara sjuk!!!
    Hoppas du kryar på dej snabbt...
    Kramiz..:)

    SvaraRadera
  2. Ja usch det är inte kul att vara sjuk. Nu är det fredag och valborgshelgen nalkas, flickan är bättre och jag också så det är full kontroll nu på packning inför trippen till husvagnen i Halmstad. Hoppas bara att solen visar sig i helgen och att regnet håller sig borta....kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om