Kärt besök idag...

Gokväll mina kära vänner...

När Madde gått till skolan så kröp jag ner i soffan och kollade på Nyhetsmorgon. Hur mysigt som helst under fleecefilten och Mayah bredvid mig.

Klockan 9.20 bytte jag kanal till TV3 och VÅRA BÄSTA ÅR...såpan som aldrig tar slut. Intriger och elände i varje program men ändå så måste jag se det för det "goda" brukar vinna över det "onda" till slut.

Så ringer mobilen och det var Vickan som undrade vad jag gjorde. Jag berättade att jag skulle vara hemma idag och jag sa att hon fick gärna komma till mig och fika nu när hon var i Vetlanda. Så hon kom ut till mig, och strax efter kom även mamma och pappa. Hon hade smsat dem och ville de skulle komma också.

Vi åt kålpudding och drack kaffe efteråt och pratade bort en stund. Vickan åkte sedan vidare, så även mamma och pappa. Vickan skulle hjälpa dem att tvätta deras bil.

Härligt väder har vi haft idag också....+7 grader...kommer våren nu tro?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om