På Pumpen med Lasse Stefanz

Hej vänner!
 
Jag lovade ju er att skriva ett inlägg från lördagskvällen i Södra Vi.
Vi åkte buss från Holsbybrunn till Södra Vi och när bussen anlände Pumpen så hade Lasse Stefanz börjat spela och det dansades förfullt. Jag såg med en gång att det var ovanligt lite människor där, för att vara Lasse Stefanz-diggare.
Jag foxade runt till tonerna av underbar dansbandsmusik en bra stund och sen vilades det lite emellan.
 
Något som jag starkt reagerade på, som jag tycker har blivit sämre...är ljudet. Nu menar jag inte musiken utan SÅNGEN. Man hörde inte vad Olle sjöng, inte ens framme vid scenen...och det var jättetrist. Jag älskar ju deras texter så jag var jättebesviken :(
"Tänkte faktiskt...det hade varit bättre att dansa hemma på vardagsrumsgolvet och ha stereon på högsta volym, det hade varit både bättre och billigare...just denna kväll."


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om