Träning på Medley

Min dag började med en resa till Eksjö för att att genomgå en magnetröntgen av min ländrygg och bäckenbotten kl 8.55.

Servar första gången jag gjorde detta och jag försökte tänka på något roligt 😉 medan de körde in mig i tunneln. Jag var tvungen att blunda hela tiden för att inte få panik. Jag klarade av 30 minuters "fotografering" och åkte nöjd hem till Vetlanda igen. 

Kl 9 började egentligen min andra dag på   MMR-rehaben, men eftersom jag skulle till Eksjö så fick jag komma lite senare. Jag hann få lite kaffe där och lyssna färdigt på föreläsningen innan det var dags för första träningen på Medley. Vi fick en introduktion hur maskinerna fungerade och hur man skulle använda dem. 

EasyLine hette maskinerna och vi genomförde ett pass på ca 60 minuter. Det var bra att en PT visade innan och sedan peppade oss vid de olika maskinerna. 


Kommentarer

  1. När jag gjorde sådan MR Röntgen så gick det smidigt,inte alls långt in i tunneln/röret - Hoppas det gick bra för dig/Fredagskram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om