Halmstad/Vilshärad nästa

Ja nu är jag så gott som klar med packningen inför vår helgvistelse i Vilshärad, Halmstad. Det ska bli skoj att åter få träffa vännerna på "vår" gata på campingen, det blir säkert grillkväll imorgon och då blir det laxfile igen som ligger och svettas på grillen hehe...

Hoppas bara att solen tittar fram och regnet håller sig borta!

Jag uppdaterar bloggen från min mobiltelefon under helgen....så kolla in här då och då och DU, glöm inte att skriva i gästboken eller kommentera mina inlägg. Jag vill ha en levande blogg där mina läsare säger sitt och jag mitt hehe...

Ha det gott nu mina bloggläsare - I love you <3

Kommentarer

  1. Hoppas att ni får en solig o skön helg i Halmstad! Kram Elin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om