På söndagkväll...

Idag fick jag ett erbjudande att börja ta danslektioner i Vetlanda. Visst låter det roligt, jag har tänkt på detta ett tag och nu ska det väl äntligen bli dax. Att röra sig till musik samtidigt som jag dessutom får "gratis" motion samt att självförtroendet blir större om jag får kunskaperna i dans. Så förhoppningsvis är jag inte lika feg efteråt när jag har gått kursen....sen fortsätter ju den i höst då jag får mer "kött på benen" när det gäller alla steg osv...
Dagen idag...har inte varit olik de andra dagarna som gått. Samma tradiga hemmaliv men jag måste se nån ljusning i detta också. Att sommaren är på G och värmen med hoppas jag. Idag har det varit mulet delvis men ganska behaglig värme ändå ooch nästintill vindstilla.
Nu ska jag göra fint och snyggt hemma i lägenheten - det är ju trots att det är tråkigt att städa - roligare att vistas i lägenheten om det är snyggt och luktar gott. Så nu är det dax att säga hejdå i detta inlägg....och inta dammsugarens och jaga "små änglar" (dammråttor) och sen avsluta med att göra barnens favoritmiddag - köttfärssås och spagetti.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om