Varför?

Ja,
  • varför är jag så trött hela tiden?
  • varför är jag rastlös?
  • varför får jag inte gjort det jag ska?
  • varför försvinner inte förkylningen och hostan?
  • varför är det så tråkigt att gå hemma arbetslös?

Vem kan hjälpa mig att få svar på dessa punkter? Jag vill inte gå runt och må som jag gör. Det skulle ju istället vara gott att vara hemma och småpyssla och må gott. Nej, så känns det inte just nu...*suck*.

Imorgonkväll åker vi ner till husvagnen som vi planerat, kanske miljöombyte gör att jag känner mig piggare, hoppas det iallafall. Sen hoppas jag att det finns ett jobb för mig framöver så jag slipper stampa på golven här hemma.

Usch, det var ett deppigt inlägg detta men så känner jag det i detta nu. Kommer kanske in och uppdaterar senare....kramar så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om