Bloggen har ju haft lite semester

Hej...

Ja tänk vad tiden rinner ifrån oss snabbt. Den 7 juli när jag gick på semester och hade planer för mina fyra veckor. Jag hade nog lite för höga planer kanske, för med facit i hand så har det iof hänt väldigt mycket men det jag önskade mig mest var......att bara få ta dagen som den kommer. Men så blev det inte. Jag menar nu inte att jag inte tyckte det var skoj att barnen med respektive kom och var hos oss i husvagnen men ibland blev det lite "för mycket av det goda" och jag kände att aldrig fick lite lugn och ro.

Så i måndags var semestern slut och det var dags att åka till jobbet igen. För mig kändes det faktiskt skönt att åka till jobbet, att få "normala" rutiner igen osv. Men fyra veckors semester och frånvaro från hus och hem blev för mycket när jag kom hem..så idag sa kroppen stopp, jag var tvungen att ringa och säga att jag var sjuk. Jag var uppe liten stund innan Jörgen åkte till sitt jobb sedan kröp jag ner under täcket igen - det behövdes!

Jag ska försöka skriva några inlägg där jag ska göra en liten resume från min sommarsemester i Halmstad och det som hänt under de senaste veckorna. Det är många foton jag tagit så det kan ta en stund att få dem in i datorn sen vidare till ett blogginlägg - men håll utkik! Jag gör en liten "pling" på Facebook också när jag uppdaterat bloggen....

Nog skrivet för denna gången, det är dags att ta tag i fotohögen....*L*

Puss & Kram hjärtevänner

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om