Sommarminnen del 1


Jag, Jocke, David, Bo och Thomas var på natt-trav i Halmstad. De pratade om att åka på natt-trav och jag tyckte det verkade skoj så jag följde med dem. Det var en upplevelse må jag säga, dels för att det var mycket folk där sen skulle jag ju sätta mig in i hur detta med trav fungerade. Jag fick god hjälp att inse att det inte var så svårt som jag först trodde. David och jag körde ett eget V5-system sen köpte jag "vinnare" innan varje lopp. En tjuga på en häst som jag trodde skulle vinna i varje lopp....ibland nit och ibland fick jag ta "bongen" och gå till kassan för utbetalning av summor som 20-50 kronor. Alltså ingen storvinst för mig denna kväll men jag hade otroligt roligt!

Dragplåster denna kväll var nog TIMOTEJ, fyra underbart vackra skönsjungande tjejer som också spelade olika instrument och verkligen fångade travpubliken som trängdes framme vid den tillfälliga scenen.

Nästa år vill jag till Halmstad Travbana igen, detta gav mersmak ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om