Sjuk

Hej på er...



Jag vill inte vara sjuk *suck*, har varit hemma i två dagar nu och jag har så ont i kroppen och är helt orkeslös. Är hungrig men får inte i mig något...jo lite yogurt när Jörgen var hemma på lunch vid halv ett.

Nu väntar jag hem honom snart, så det blir kväller hemma i stugan ;)

Jag ligger här i soffan under fleecefilten, orkar jag så kollar jag Facebook eller lägger ett ord i Wordfeud. Vill ni spela med mig så heter jag "NeolasHjärterum" på Wordfeud.

Nu ska jag vila - igen....må så gott alla!

Kramar

Kommentarer

  1. Här är en till som är sjuk!!!:(
    Krya på dig vännen!!!!Kramiz..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Farmor Agge: Krya på dig vännen....Kramizz

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om