Körslaget 2012

Go kväll i stugorna...

Kollade ni på Körslaget i lördags kväll?

Körslaget

  • Anders Bagge med en kör från Ekerö.
  • Martin Rolinski med en kör från Angered.
  • Gladys del Pilar med en kör från Örebro.
  • Lili & Susie med en kör från Sollentuna.
  • Putte Nelsson med en kör från Vetlanda.
  • Louise Hoffsten med en kör från Linköping.
  • Bengan Janson med en kör från Visby.


  • Jag såg Körslagspremiären i lördags och hade väl mina funderingar och tankar om de olika lagen och deras körledare. Eftersom jag bor i Vetlanda, i staden där det inte går att undgå att Team Putte kommer ifrån. Ni förstår säkert vem jag gav min röst till i lördags och kommer göra under kommande program - jo, givetvis Team Putte!

    Tror på Putte som körledare och att kören kommer bli ännu bättre än i lördags, då de förövrigt fick flest röster och blev etta i premiärprogrammet. Team Putte kommer stå som vinnare 2012!

    Team Bagge tycker jag personligen har blivit "för" överreklamerade...och man såg ju Bagges min när han kom tvåa.

    Vem röstar du på? - kommentera och berätta.

    Kommentarer

    1. Jag kikade lite men röstade aldrig!
      Om jag röstar så blir det nog i detta läget Team Putte :)
      Ha en fin dag/Kram!

      SvaraRadera

    Skicka en kommentar

    Populära inlägg i den här bloggen

    Irriterad på all reklam!!!

    Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om