Sakta men säkert neråt...

...men bättre sakta mot målvikt och sedan stanna där än snabbt ner och snabbt upp igen. Så när jag vägde mig igår så hade jag gått ner 1 kg sedan vägningen förra tisdagen. Kanon tycker jag! Jag tävlar på Matdagboken.se mot andra överviktiga att vi ska gå ner 10 kg på 8 veckor. Min förhoppning är att jag gått ner totalt 20 kg till Allahelgonahelgen (ca 1 november) - så peppningar mottages tacksamt så jag når detta delmål samt vinner mot de andra ;)
 
Vad gjorde jag i helgen som varit?
 
Jo jag var bland annat i Jönköping i lördags och trängdes bland tusentals andra intresserade på Elmia Husvagn och Husbilsmässa.

Kommentarer

  1. **Grattis** till viktminskningen & sååå skojsigt med Husvagnsmässan :)
    /Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om