Vilken överraskning!

I lördags fick jag en glad överraskning, när jag loggade in på Facebook så hade jag ett meddelande.
Jag hade i fredags tryckt på "gilla"-knappen på Dansbandssidan.com för att vara med i utlottningen av Lasse Sigfridssons cdskiva.

Så som ni ser på bilden så var det JAG som vann cdskivan. Jag ser verkligen fram emot att få lyssna på denna cd, Lasse Sigfridsson har ju varit med i Lasse Stefanz i många många år...

Oj, vad klockan blivit mycket... dags att lägga sig. Det blir snabbt en ny dag och imorgon är det tisdag och ytterligare ett litet möte på jobbet. Ja ja...jag är glad så länge jag har jobbet kvar, vi är ju sex stycken som har anställning till sista december.
 
Nu tackar jag för mig, imorgon bitti måste jag förbi mamma och pappa för veckans vägning, det känns som det "minskat" i kilon men vi får se om det visar sig så även på vågen imorgon...
 
God Natt och kram till er alla!


Kommentarer

  1. Men du ***Grattis*** till vinsten/Kram & Natti Natti ZzzZZz gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Vad roligt!!
    Jag gillar din höstiga header! Jättefin!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om