Både sol, blåst och regn...

...ja så har min helg sett ut när det gäller vädret. Vi åkte till Karlskrona på fredagseftermiddagen för att hinna in och köpa reglar och trallbrädor till vår uteplats. Vi hann gott och väl handla det vi skulle ha och när vi lastat av allt så handlade vi kvällsmaten på Max. Tack vare appen WRAPP så hade jag fått en god sallad från Annika från just Max och det passade ju utmärkt att få den just denna fredagkväll.

Lördagen var solig men en aning för blåsig, kläderna åkte av och på hela tiden hihi...ena studen bikini nästa kofta på hihi... Men ni ser resultatet av vårt snickrande på fotot nedanför, dock blev det inte riktigt färdigt eftersom det började regna natten till söndag och regnade hela söndagen. Det gick inte att vara ute och göra färdigt :( så vi får väl åka ner 6 juni då det är helgdag mitt i veckan och göra klart.

Mors Dag var det ju igår också. Jag grattade min mamma genom mobilen och senare på kvällen när vi kom hem kom barnen till oss och gratulerade mig (kommer i nästa inlägg).

så var det måndag igen. En helg går så otroligt fort, tyvärr. Men en ny vecka med nya äventyr. Jag tvättar idag och lyssnar på Spotify med en kopp kaffe i handen och njuter av dagen.

Puss Puss

Bild: Nu är vårt nya smultronställe strax färdigt! I love this place very much☀󾌧󾁆󾬘

Kommentarer

  1. Jaa vädret är lite upp & ner ...
    /Kram Annmi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om