Fika på stan




...ja det blev det idag tillsammans med mina vänner Sussie, Ewa och Emelina. Vi åt varsin bakelse på konditori Stjärnan i Vetlanda. Jag köpte mig min favoritbakelse - Budapest *mums*.


Men när jag kom hem och hade ätit lasagnen (dagens, en portion för två) som jag precis innan köpt på restaurangen mitt emot konditoriet, blev jag både proppmätt och senare sängliggande med illamående och ont i hals och mage hmmm... Det brände i halsen så jag var tvungen att försöka kräkas och det var inte så svårt hihi. Efteråt somnade jag och vaknade en och en halv timma senare.

Kommentarer

  1. Mmm...mumms så gottit & mysigt :)
    Ha en fin dag/Kram Annmi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om