Det var min dag igår...

...ja, så var det, jag fyllde fyrtiosju år. En mycket trevlig dag måste jag säga. 

Lite fredagsstress blev det förståss när alla Vetlandabor skulle veckogamla just när jag var där ;) Att det var löningsdag gjorde det inte precis bättre...

Väl hemma började jag med riset som skulle kokas till kycklingsalladen. Efteråt rensades två grillade kycklingar och klipptes i småbitar. 

Pollykakan gjordes färdig sen städades köket upp och dukningen fixades. Vi skulle få gäster på kvällen. 

Efter duschen pustade jag ut och njöt av tillfället att få sitta och spela Betapet och Wordfeud en stund. 

Älsklingen kom hem med en zinkvattenkanna med rosa rosor mm planterat i - så vackert ♥️.

Johan, Jenny och Erik kom lite senare på kvällen och vi åt och hade det mycket trevligt tillsammans. Jag fick en vit lång ros i en hög glasvas. Så läckert! Tack!

Jag är så enormt tacksam över alla "Grattishälsningar" som jag fått på Facebook, sms och IRL. Ett litet extra tack för sången och kramen Andreas när jag kom förbi på Be-Ge Bil i Vetlanda. Tack Thomas med.

Puss & Kram från Neola 

Kommentarer

  1. Men Du....Stort **Grattis** i efterskott <3
    /Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om