Dags för förändring...

Efter all julmat och godis så kände jag att när julen städas ut så ska även jag säga stopp och börja tänka "rätt" när det gäller det jag stoppar i munnen.

Den när trettondagshelgen var slut så gjorde jag ett avstamp mot min målvikt på 70 kilo. Jag använder Lifesum som app i mobilen och i datorn där jag antecknar ner allt jag stoppar i munnen. Det som är så bra är att när jag är ute och promenerar använder jag appen RunKeeper som jag sedan synkroniserar med Lifesum. Så bra!

Jag kommer att lägga in resultaten ..... under resans gång. Så om du vill följa mig på vägen, peppa mig och stötta mig när det är tungt och trögt...men även när det är nedförsbackar och det är lite lättare att vandra. Jag behöver allt stöd jag kan få.

I torsdags var det dags för första vägningen. -3,5 kg.

Puss & Kram Neola

Kommentarer

  1. Bravo -3,5kg dé é inte illa :)
    Lycka Till Kraaaaaam från mig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om