Solig men isande kall promenad

Idag, den 23 januari fyller sonen 26 år *GRATTIS*!

Eftersom han är sjukskriven överraskade jag honom med att ta med honom till dottern och mågen i Landsbro. 

Stannade till på Oscars konditori och köpte vaniljsemlor till oss, och när vi kom till dem drack vi gott kaffe och vi åt semlorna. Jag köpte en sockerfri till mig och den "kostade" mig 200 kcal 😉. 

Vi kollade på lite foton från förr som Vickan hade på hårddisken, skrattat glatt ( och jag gråtit inombords) över hur tjock jag ser ut. Men många minnen väcktes till liv och det kändes som igår det hände. 

Efteråt gick Vickan och jag ut på en tre kilometers runda i både ner och uppförsbackar *pust*.... Jobbigt var det stundtals men jag joggade lite också, ja du läste rätt hihi. Jag joggade... Men var helt slut när vi kom hem till deras hus igen. Glad att jag klarade av det!

Puss & Kram från Neola 

Kommentarer

  1. Härligt med skön Vinterpromenad i sol <3 ....
    Grattis till sonen mé såklart!

    /Fredagskram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om