Nu är jag igång...

...på min väg mot målvikten. Det har gått en vecka sedan start och vågen visade -3,5 kg och ett *wow* och glädjerus spreds i kroppen. Jag klappade mig på axeln och sa till mig själv:
- Jag är stolt över mig själv!

Att motionera har ju inte varit min starka sida men jag har faktiskt varit ute på promenad nästan varje dag. 

Igår gick jag en runda på knappt tre kilometer på 29 minuter medan Madde sadlade och gjorde hästen färdig för ridskolelektionen. 

Att kaloriräkna börjar jag också vänja mig vid och har jättebra hjälp med detta i appen Lifesum. 

Sockeravgiftningen är också igång och detta medför huvudvärk mm men det är väl abstinens som jag ska övervinna. 

Nu sitter jag mätt och go och kollar på Mia på Grötö.

Puss & Kram från Neola 

Kommentarer

  1. Grattis till - 3,5 kg.....:)
    Bra början. Ha en skön dag vännen.Kramiz...♥/Agge

    SvaraRadera
  2. Braaaavo ...Hoppas huvudvärken ger med sig/Kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om