Förlåt

Jag ber om förlåtelse till Er som kommer in till min blogg och ser att jag inte har skrivit några inlägg på några veckor. Jag har egentligen väldigt mycket jag vill skriva om och bilder som jag tagit MEN jag frågar mig själv....varför bloggar du inte då?

Tiden, ja den har jag ju haft gott om så det kan jag inte skylla på heller. Men jag ska försöka att bättra mig med mitt skrivande. 

Det har hänt mycket sedan sist jag skrev.
  • Jag har fått ett arbete och börjar min anställning nu på måndag den 12 maj :)
  • Jag tränar på gymmet och äter sundare och det har nu visat resultat, minus 16,5 kilo :)
Jag har ju mitt slutmål på 65 kilo i sikte...och INGET kan rubba mig från det målet just nu. Fullt fokus framåt alltså.

Nu måste jag fortsätta städa och hänga upp tvätt för imorgon kör vi bilen åter igen till vårt vackra smultronställe på Trummenäs Camping utanför Karlskrona.

Puss och Kram från en lycklig Neola

Kommentarer

  1. Men söta du inte behöver du be om förlåtelse ...
    Wiiii waooo stort **Grattis** till dina 16,5 kg mindre Bra jobbat!!!

    Säger såklart ett ♡ -ligt Grattis till arbetet mé spännande/Kram från lilla mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort TACK fina fru Eriksson för dina värmande kommentarer.....önskar dig allt gott! Kram

      Radera
    2. Tack själv go´ du ♡ ...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om