Mors Dag

Denna helg åkte jag och Madde ner till Trummenäs själva, nej inte riktigt själv för vi hade med oss Maddes kompis Frida och så vår hund Mayah så klart 😊. 

Idag är det ju Mors Dag och min dag började med en fyrakilometers runda med Mayah i underbart vackert sommarväder. 20 grader och sol vid 9 på morgonen, härligt 😎.


När vi kommer hem till Holsby igen så ska jag fira min mamma med fika påbrå altan. 

Nu ska jag fixa lite i förtältet innan jag vill sätta näsan mot solen en stund....

Ha det gott mina hjärtevänner ❤️ Var rädd om er....Kram o Puss

Kommentarer

  1. Så fin ♡ -e bild ...
    Ha en alldeleles underbar dag/Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om