Hoppas att solen visar sig...

Nu har fredag blivit lördag och jag ligger i sängen och skriver. Det känns lite konstigt faktiskt. På måndag börjar jag jobba och mina "lediga" veckodagar är slut. Så nu framöver kommer jag känna den riktiga känslan av att det är helg.  Hoppas verkligen att solen visar sig och att det blir varmt. 


Ikväll har vi sett Let's Dance finalen och ätit gott. Vi åt grillad kyckling men jag mår inte väl nu, det är för svårsmält för min mage :( bäst att hålla mig till fisk och skaldjur. 


Vad tycker ni om Let's Dance och att Benjamin och Sigrid vann? Var det rätt par som vann? Skriv gärna en kommentar...

Nu mina kära ❤️ säger jag puss och kram....mysigt att det småregnar på husvagnstaket ❤️ Skriver mera var så säker....

Kommentarer

  1. Ah..Jag hör till dem som inte tittat på Lets Dance alls ....
    /Kram ♡ ...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om