Nerbäddad...



Hej på er...

Jag skriver en liten hälsning från sängen. Jag har blivit rejält förkyld med följd av att halsen också gör ont och bränner. Febern har dalat och jag känner mig lite bättre idag.

Det är ju så tråkigt att ligga sjuk, att inte orka något även om man ser det som måste fixas här hemma. Jag ska försöka gå till jobbet imorgon, jag har ett avdelningsmöte inbokat på förmiddagen som jag inte vill missa.

Med datorn i knäet så har jag fördrivit tiden lite idag med att göra en header, som jag förtillfället känner mig nöjd med. Jag tycker ju om att leka med foton och text så det kanske blir ändring snart igen...vem vet!

Innerst inne borde jag vara nöjd och lägga min energi på att skriva inlägg istället. Jag vet, jag vet men viljan finns men liksom det blir inte av trots att det är bara några knapptryck bort från mobilen. Jag lovar bättra mig!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om