Utflykt

Idag har vi varit på utflykt i Blekinge. Efter frukost åkte vi och möttes av regnet innan Ronneby. Vi svängde av mot Hasslö och fick stanna för broöppning innan vi kom över till Hasslö.



Vi fortsatte sedan till Bräkne-Hoby och Järnaviks Camping.


Sen åkte vi vidare och tänkte äta lite på Norje Boke, en fin camping som låg lummigt vid vattnet. Vi reflekterade över att de flesta hade myggnätsöverdragna partytält *ler*, kan det vara så grymt mycket mygg där? Vi tog den slutsatsen....

Jag fick också tillfälle att besöka Guldnålen i Karlshamn. En oas när det gäller allt handarbete. Jag köpte två nys virkmönster så nu ska virknålen och jag ha date 😉. Resultatet av datingen ska ni få se i senare inlägg...

Magen skrek på mat och vi hamnade på Taxigrillen i Oskarström - av alla ställen hihi. 

Mätta vänder vi åter mot Trummenäs och jag hoppas att våra goda vänner från Rottne har anlänt och att vi kan få en trevlig fredagkväll tillsammans med dem. 

Puss och Kram från mig i gula Saaben längs E22 strax utanför Ronneby 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om