Nu får det vara nog!


Hej....har ni fått värmeslag vänner? Det känns som jag fått det. Huvudvärken kom som ett brev på posten, och svetten lackar och klibbar sig äckligt på kroppen. Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen så jag mår bättre. 

Jag älskar värme och sol, det gör jag verkligen men nu är även mitt mått rågat och jag hoppas nu på lite "normala" temperaturer. 

Ikväll såg jag "Lotta på Liseberg" och Weise och Christer Sjögren bjöd på gig underhållning i bästa klass, något som tyvärr "Allsång på Skansen" inte kan mäta sig med på långa vägar.... Tummen upp för bästa Lotta Engberg.

Nu sitter jag och slötittar på en Beck-film medan jag skriver detta inlägg sedan blir det sängen för min del, om jag kan somna i värmen.

Puss och kram kära läsare, var rädd om varandra!

Kommentarer

  1. Hihi...Här njuter jag för fullt :)
    Jaa...Lotta på Liseberg är grymt bra/Natti Natti Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om