Kolla in vilka som har flyttat in hos mig...

Idag flyttar en samling Miranda nallar in hos mig och därmed utökas min lilla samling. Jag är överväldigad efter att hittat dessa mjuka goa älsklingar på Vetlanda Loppis´s sida på Facebook. TACK älskade Victoria för att du tipsade mig om denna annons på Vetlanda Loppis. Jag var och hämtade dem efter jobbet idag och jag fick dem alla till priset av en. Jag är lycklig!


Nu ska jag in och googla på något bra ställe där jag kan göra min egen almanacka för 2015. Ni förstår att det kommer bli en almanacka med dessa gråa nallar varvat med foton på mig, familjen och nära och kära.

Har ni några tips på något bra ställe där man kan göra sin egen designade almanacka så skriv och kommentera i detta inlägg. Alla tips är hjärtligt välkomna!

Puss & Kram från en lycklig Miranda-nalle-samlare

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om