Hejdå Iphone...

...Välkommen Sony Xperia Z3!

Jag har haft Iphone i många år (både 3:an och 5:an) och nu var det dags att förlänga mitt mobilabonnemang. Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle välja nya Iphone 6 Plus eller Sony Xperia Z3...jag tittade även på Samsung Galaxy 5.

Igår kom sen beslutet, det blev en svart Sony Xperia Z3. Att gå från att ha haft Apple´s Iphone till Sony´s Android innebar att det blev till att lära sig helt nytt. Z3-an är ju större än Iphone5 men jag tycker att den ligger bra i handen och är inte så klumpigt stor trots sin 5,2 tums skärm.

Vad tycker ni, gjorde jag ett bra val?

Jag är iallafall jättenöjd men min nya "leksak" ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om