Bo & Camilla

After beach på Vilshärads Golfklubb
när Drängarna var där i somras.
Tack snälla för att vi fick komma till er i Delary, tack även för den goda äppelpajen, vaniljsåsen och kaffet därtill. Det är alltid roligt att träffas och det dröjer inte länge tills nästa gång..... :) Jag önskar er båda en fin vecka som nalkas, att det funkar bra dit ni ska imorgon *L*, ja jag vet att detta kommer bli helt underbart perfekt.....längtar!

Snart är det måndag morgon, tvättmaskinen är klar så nu ska jag hänga upp Maddes idrottskläder så de är torra imorgon när vi vaknar. Efter jobbet måste jag förbi Karlssons, dammsugpåsarna var visst slut här hemma. Sen in på Spinneribolaget för att köpa öljetter till kökgardinerna jag ska sy på tisdag efter jobbet. De kommer bli sååå fina (bild kommer när de är uppsatta).

Jag skulle bli så glad...om ni som besöker bloggen, gör ett avtryck genom att skriva en kommentar eller skriva i gästboken. Det gör att jag får energi att fortsätta skriva, så snälla....skriv till mig!

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om