Jippi

Måndagkvällar har blivit min lilla "egentid". Det är då som Viktväktarna har lektion och coaching för oss som vill minska i vikt.

Så jag åkte in till Vetlanda, det hällregnade så jag fick småspringa från parkeringen upp till Njudungsgymnasiet där Viktväktarna har sin lektion. När jag kom upp till grindarna så var det stängt (hmmmmm) och som väl var så kom det en "nyvägd" viktväktare som hjälpte mig att säga till att öppna grindarna innan jag blev genomvåt av allt regn.

Väl inne i lokalen var det bara coachen och hennes sekreterare vid kassan. Jag klev raskt upp på vågen för jag tänkte - lika bra att se hur det gått denna vecka. Resultatet blev som jag hade på känn, vågen visade 1,8 kg mindre än förra måndagen JIPPI.

På vägen hem stannade jag till på Karlssons och Maxi, det behövdes påfyllning i skåpen hihi...

Fotot är från förra gången då vi tog in en tredjedel av all ved :)
Nu håller de på med de andra  två tredjedelarna.
Nu väntar jag på de tre tappra personerna som i hällregn bär in all ved som ska komma under tak och floas så vi får varmt när höstvindarna och vinterkylan kommer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om