Var jag dum nu?

Hej på er mitt i natten....

Tokig är vad jag är ;) Dels för att jag sitter uppe så här dags och plockar med färger och designers från Blogger. Veligare än jag finns inte hihihi....men eftersom jag tog ett nytt foto på mig när jag har de nya glasögonen på så tänkte jag att jag skulle byta ut headern.

Bara att byta ut trodde jag, dum som jag är. Så enkelt var det ju inte. Jag trodde jag hade photoshopsbilden lagrad i datorn så jag kunde lätt byta bild och färger typ men jag hittar inte den filen *morr*.

Jag fick då helt plötsligt göra en ny header i photoshop och det tar ju sin tid. Nu är en ny header gjord och designen på bloggen är en aning mörkare.

Lite tuffare kanske, vad tycker du? 

Oj Oj Oj nu är det hög tid att sova, imorgon ska det bli lite överraskning......jag skriver mer om detta i kommande inlägg.



Puss och Kram 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om