Det Sägs Att Kärleken Är Evig



...ja leende dansmusik är det allt! Underbar låt med Matz Bladhs.

Jag njuter av go dansmusik denna måndagskväll. Jörgen jobbar länge ikväll på jobbet och jag städar och donar här hemma.

Idag har min väninna från Tenhult/Solberga varit hos mig på fika men vi började med lite shopping i Vetlanda för jag skulle köpa present till Madlene som fyller 25 år idag. Henne ska vi gratulera på onsdag kväll. Jag passade även på att besöka Arbetsförmedlingen för att prata lite med min handläggare men tyvärr var hon i Sävsjö idag så det för bli ett nytt besök imorgon eftermiddag.

Puss & Kram från Neola

Kommentarer

  1. Härligt med lite Dansbandsmusik & Shopping med fika :)
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag mår så bra av dansmusik....och av fika med förståss hihi..kram vännen

      Radera
  2. tack för fikat :) kram annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var trevligt med besök av dig Annika, det måste göras om snart...kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om