Packat ihop sommaren

...ja precis så har vi gjort denna helgen. Vi har tagit ner och tvättat förtält och gjort fint på vår tomt på Trummenäs Camping. Helgen har varit underbart skön med solen som välkommen gäst. 

I fredags åt vi pizzor från Lyckeby, så goda och till bra priser. Magnus, Annika och Oskar åt med oss ut på altanen medan solen gick ner bakom horisonten. Så enormt vackert!

Oskar stannade hos oss medan Annika och Magnus skulle vara barnvakt åt ett brudpar som skulle gifta sig i Ramdala kyrka igår. Så igår kväll gjord vi vår sista grillkväll för denna säsongen på campingen. Trötta men glada över att vi var färdiga med tältet, så åt vi och sedan såg vi premiären av Körslaget på TVn. Mina favoriter blev genast Team Elisa och Team Rikard. Vilket team tyckte du var bäst?

Denna söndagen började med lite längre sovmorgon och sen frukost ute på altanen till morgonsolen. 

Nu sitter jag i bilen på väg hem till huset och en ny vecka är snart här. Med vemod och ledsen min lägger jag nu ut några foton som jag tagit i helgen.

Puss & Kram från Neola 









Kommentarer

  1. Så vackra foto från Trummenäs Camping & nu får du njuta av sensommarsolen hemma/Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har vår husvagn ståendes till 29 mars då är säsongen slut.
    Igår var vi och packade ihop förtältet.
    Vagnen tar vi sist.:) Visst är det vemodigt och plocka ihop. Jag hade planerat en sväng till Karlskrona och hälsa på dig på campingen men men ...
    Nästa sommar ska jag bli färdig till det.:) Ha en skön vecka.Kramiz../Agge

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om