Sover man bättre i en husvagn...

...som har prislapp på 399.000 kronor? Nej, jag tror inte det!

Ja, jag har idag varit på Elmia och årets mässa för alla oss husvagn och husbilsälskare. Vi kom dit när det öppnade klockan 10, och snabbt var det köer för att se årets alla nyheter. 

Det fanns ingen chans att få en blick i alla husvagnar....det var sjukt mycket folk överallt. Vi var på många ställen, Kabe, Solifer och Polar där prislappen var på tok för hög. Hobby de har så fina vagnar...en Hobby 650 finns verkligen på min önskelista men det får bli min lilla dröm.

I en av montrarna stod en gammal vän till mig från Dansbandsdax. Det var trevligt att träffa dig 'live' Anders Landberg och din sambo i CaravanClub's monter. Och du, de korten du tog på mig och Jörgen kan du väl maila till mig?










Kommentarer

  1. Det var ett antal år sedan jag var på Husvagnsmässa men oj så mycket folk det var..
    Tror man sover lika bra i en billig/gammal vagn fast såklart utan fukt & skador ;)

    Ha en skön Söndag/Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om