Lördag och julfint i Landsbro



Så här julfint blev det när vi var klara med fönsterputs och gardinuppsättning av julgardiner i Vickan och Philips hus. Mamma och jag hjälpte Vickan att putsa alla fönster i deras hus och sedan byttes det till julgardiner i både kök och tv-rum. Blev jättefint hos er Vickan!

När vi varit inne och hjälpte mina föräldrar med en liten sak så åkte vi till Godishuset för att köpa lite lördagsgodis. Där träffade vi Ida, som bjöd hem Jörgen och mig på lite fika. 

Imorgon ska jag nog putsa mina fönster på nedervåningen och få upp mina julgardiner och ljusstakar. I köksfönstret ska jag ha två små stjärnor som är olika höga. Bilder kommer - lovar!

Ikväll har jag också sökt några jobb. Ett i Sävsjö, ett i Nässjö, ett i Landsbro och på torsdag nästa vecka ska jag på en anställningsintervju - som jag har längtat efter det samtalet från detta företag ;) Med mina erfarenheter och utbildningar så vet jag att jag "ligger bra till" frågan är om de tycker som jag *ler*. 

Puss och Kram från mig!

Kommentarer

  1. Wow... Riktigt Julfint <3
    Ska hålla tummarna för dig ang anställningsintervjun/Kram Annmi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om