Sanna ord



Har aldrig tagit dig för givet
nej du är lyckan du är livet
kanske är du för bra
för en sådan som jag
älska mig änd
å.


Ger du mig tid ska du få se
jag har så mycket jag kan ge
allt du vill ska du få
älska mig fast jag är svag.

Det sägs att kärleken är evig
om den byggs på säker mark
tro och hopp det skapar trygghet
trygghet gör så man blir stark
är man stark så är man modig
vågar göra det man bör
det kan jag säga dig min kära
dig ska jag älska tills jag dör.

Jag går så sakta genom natten
på broar över mörka vatten
över torget och sen
är jag hemma igen
bara en liten bit kvar.

Ett stilla regn som faller ner
nu ser jag nästan vårt kvarter
varje steg som jag går
känner mitt hjärta slår
slår för den framtid som vi har.

Kommentarer

  1. Så fint <3
    Åh,waoo vilken snygg Juldesign du gjort/Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag ville pynta lite i bloggen också...kram Annmi <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om