Brödbak, Loppis & Let´s Dance

Hej Hej fredag...

Idag har jag bakat bröd och i degen hällde jag även i några matskedar med chiafrön. Dessa små svarta frön ska enligt många vara jättebra att få i sig. Det passade ju då perfekt att hälla i dessa när jag bakade bröden.



I mitt väldoftande kök fick jag under eftermiddagen besök av våra vänner Kennet och Solweig. De hade varit och handlat lite här i närheten och då passade det sig så bra att de ville komma och smaka på mitt nybakade bröd och mina nybakade kanelbullar. Vickan kom även förbi och pratade lite med oss tills Madde kom hem från skolan. Då åkte de två in till Vetlanda för att gå på shoppingtur...

Senare på kvällen körde jag Madde till Solberga, där hennes pojkvän Oskar bor. Hon skall vara hos honom i helgen då vi imorgon lördag skall till Emmaboda och köra go-kart med Saabklubb Småland.

Klockan 20 var det premiär för Let´s Dance för denna säsong, som tur var så hade jag ställt in boxen på inspelning. Det var tur eftersom jag inte hann hem i tid samt att mina föräldrar kom på besök. Jag får se programmet imorgon bitti när jag vaknar.

Bildresultat för let's dance 2015
Nu sitter jag här, frustrerad över att jag inte vet vem utan tjejerna som vann min budgivning på Iphone 5 som jag har till försäljning på en loppis. Klockan 22 var sluttiden och samma tid budade båda tjejerna.... Nu väntar jag besked från admin som får avgöra vem av dem som vann budgivningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om