Tacktal, kramar och tårta...


Hej alla!
Jag vill tacka för tiden jag fått arbeta tillsammans med er

på Erikshjälpen och Erikshjälpen Second Hand. Ni ska veta
att ni alla gör ett fantastiskt arbete och jag kommer att sakna
Er och den speciella andan som finns inom Erikshjälpen.
Jag lämnar nu över till en jättefin tjej som heter Elisabeth,
så det är henne Ni får ta kontakt med i fortsättningen.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer finnas en

plats för mig hos Er i framtiden!

Kram Neola

Detta skrev jag och mailade ut till alla mina arbetskamrater på Erikshjälpen Second Hand innan min sista arbetsdag som var igår. 
För det var med vemod jag mötte mina arbetskamrater. De hade gjort så fint, bjöd på tårtor och jag blev sedan avtackad av min chef Håkan. Jättefin orkidé och ett presentkort fick jag... Mina fina vänner kramade om mig och önskade mig lycka till i framtiden. 
Min sista arbetsdag var slut.... :(
Min kollega sa nog det bästa innan jag gick hem. " - Jag säger inte Hejdå, jag säger Vi ses igen..."

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om