Ta den tid du behöver

Bildresultat för förälskelse

Det är lätt att bli förblindad
Släppa taget om en hand
Sluta tro på alla drömmar
Bygga slott utav sand
Men när verkligheten speglas
Tar vardagen vid
Där förstod jag att jag älskar
Vem som saknas i mitt liv

Ta den tid som du behöver
När varma känslor står på spel
Är det så lätt att sluta tänka
Ta beslut som blir fel
Det är svårt att hejda känslor
Sätt ditt hjärta på prov
Ta den tid som du behöver
En förälskelse går över
Men den kräver lite tid

Jag förlora allt jag levt för
I en famn som öppna sej
Glömde allt vi haft tillsammans
Allt jag delat med dej
Jag slog undan alla tankar
Alla varningens ord
Bara lämna den jag älskar
Mest av allt på denna jord

Ta den tid som du behöver…
Det är svårt att hejda känslor,
Sätt ditt hjärta på prov
Ta den tid som du behöver,
En förälske går över
Men den kräver lite tid
Ta den tid som du behöver
En förälskelse går över
Men den kräver lite tid

Upphovsman: Kent Fingal- Heidi Krohn

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om