Go´morron mina läsare...

Ja, jag vet det är inte morgon - snarare förmiddag men jag låg lite längre i sängen idag;) för det blev lite sent igår kväll. Nu ska jag försöka få liv i mina änglar till barn så vi kan äta en kombinerad frukost/lunch. Jag måste iväg till apoteket för att hämta ut penicilinet jag fick utskrivet för att ta bort öroninflammationen.

Kl. 13.00 ska Madde och jag till vårdcentralen för en uppföljningsstudie för barn som fötts förtidigt. Efter det besöket som skulle ta några timmar blir det att gå hem och vila lite tror jag, det känns segt idag!

Ikväll är vi bjudna till goda fd grannar som flyttat till Landsbro. Vi ska se finalen i Melodifestivalen och säkert äta något gott också som vi alltid brukar få där...

När det gäller Melodifestivalen, då tror jag det kommer skrälla ikväll....Jag tror "Snälla Snälla" med Ugglan kommer sopa hem segern (tro nu inte att jag önskar detta, tvärtom jag gillar INTE den låten). Sen efter segern tror jag hon vinner den den "Stora" festivalen också i Moskva...

Men jag hoppas jag har fel hehe....

Ha nu en bra lördag, vi ses i nästa inlägg! Kram Neola

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om