Jag vill bara dansa nu...

Jag vill inte bara se på dig i smyg
för mig själv, tyst och blyg.
Jag är inte rädd att jag ska få ett nej
säg mig får jag lov med dig.

Jag har en känsla
att du tänker samma sak
allt känns så rätt, i min smak.
Lägg din hand i min så ska jag visa dig
kom och ta en dans med mig.

Vill bara dansa nu, stilla i månens sken.
Sväva bort en stund på lätta ben.
Jag vill bara dansa nu.
Vill bara dansa nu, hålla dig så tätt intill
följa alla toner dit vi vill.
Jag vill bara dansa nu.

Jag såg nog att det tändes
nånting inom dig
när du först, fick syn på mig.
Ensamhet kan botas och du vet nog hur.
Jag vill bara dansa nu.

Låt oss glömma
att det finns en värld där utanför
ingenting finns här som stör.
Aldrig har jag mött nån lika fin som du.
Jag vill bara dansa nu.

(Låttext från Lasse Stefanz) en av mina dansbandsfavoriter)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om