Hej kära läsare...

Ja, då har kvällen kommit igen, tänk vad dagarna går snabbt förbi oss. Idag har jag varit och gratulerat min kära kusin, hon bjöd på frukost och så fick jag god tårta efteråt :) Det är alltid lika roligt att träffas, för vi pratar om allt och inget hehe.....

Sedan har jag städat i min dator, det behövdes strukturera upp lite och framför allt städa och rensa ut det som inte behövs längre.

Ringde och bokade biljetterna till Streaplers den 3 april i Eksjö. Vi är samma goa gäng som ska dit som var i Södra Vi för ett tag sedan.

Så nu väntar jag hem min älskling så vi kan äta lite gott och kolla på ännu ett avsnitt av "Andra Avenyn". Detta avsnittet ska visst vara spännande säger Vickan, hon har visst redan kollat via deras hemsida *L*.

Kram så ses vi i nästa inlägg...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om